V pátek ještě některá média uveřejnila „staré informace“, které již doznaly pozitivních změn…

Ve čtvrtek jsme obdrželi ze strany společnosti Sazka a.s. závazný návrh na řešení vzniklé situace. Tuto dohodu jsme přijali, a v tuto chvíli Sazka postupně (i dle možností daných zákonem) své závazky vůči nám plní podle této dohody! Touto cestou by jsme rádi specielně poděkovali paní R.Schwarzové ze společnosti Sazka Ticket, která pro tuto dohodu udělala maximum, a její prioritou v tomto příběhu je evidentně bezproblémový koncert Kabátu v O2 Aréně!

Věřte nám, že se nehodláme zastávat lidí, kteří tuto situaci způsobili, ale objektivně konstatujeme, že vše teď běží přesně podle dohody, a my se již soustředíme na přípravu koncertu v Liberci, atd…!

P.S. Ještě jedno info k Praze… s ohledem na problémy, které byly v těchto dnech v některých pobočkách Sazky (popř. nedůvěra k těmto terminálům), se vstupenky dají bez problémů zakoupit mimo Sazky i v síti Ticketportal! To je mimochodem přesně jeden z bodů, který je předmětem naší dohody se Sazkou! 🙂