Je pravdou, že si populární hudební interpreti po celém světě najímají PR (public relations = styk s veřejností) agentury, které je tlačí v médiích, a tvoří jejich „mediální obraz“ před veřejností. Je to jednoduchá rovnice: být slavný = být hodně vidět = vydělávat hodně zlaťáků! Jak jednoduché… Kabát dlouhodobě působí, jako by si tak nějak vědomě najal špičkovou anti PR agenturu, a funguje dalo by se říci téměř v utajení! J Přesto to funguje, a asi i sebelepší PR nenahradí dobrou a pohodovou muziku.

Je fakt, že toho v roce 2008 nebylo moc co napsat, natož zveřejnit, páč chyběla témata. O to zajímavější by to mohlo být v roce 2009. Nové CD (po 3 letech) a pokus o koncertní změnu, v podobě jediného velkého koncertu, kde by se sešlo co nejvíce fanoušků najednou, aby se ta atmosféra a všudypřítomné emoce zkoncentrovali na jednom místě, a dali tzv. krájet! Je nepopíratelný fakt, že atmosféra tak velkého koncertu, když se povede, a dorazí velký počet fanoušků, opravdu nemá chybu. (náš Jedi Hurv-ajs očekává zatím vesmírem nepoznanou koncentraci Světlé ležaté strany síly, tak ho doufejme fanoušci Kabátu nezklamou…)

Toto jsou ale témata toho právě začínajícího roku, a my jsme si řekli, že ne všichni úzkostlivě sledují veškerý tisk a ostatní média, a na konci roku 2008 přece jen něco proběhlo. Vyšel článek od Jardy Špuláka v Právu, včera byl Kabát po roce v ESU, a zároveň v ten samý den vyšel další zajímavý článek v MF Dnes, který napsal Vladimír Vlasák. Tak pro ty, kterým to uniklo, a mají chuť a zájem se možná i dozvědět něco nového, tu máme možnost, si to v klidu proštudovat, a zkouknout! Ostrý obraz a čistý zvuk! J

P.S. Termínus technikus megakoncert je tak fujtajblový slovo… Palacký a Jungmann by jistě našli nějaký „echte“ český výraz, jako třeba „Počertech velkej koncert“, nebo „kurva velkej koncert“ a nebo „koncert jako kráva“ …

picture